KAINOTOPIO

KAINOTOPIO

Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2010

Προσωπικός επετειακός αφορισμός

Τα κείμενα των bloggers μοιάζουν με τις μικρές αγγελίες. Δεν είναι βέβαια τα περισσότερα τόσο συνοπτικά όσο αυτές, αλλά τα περισσότερα κείμενα άμεσα ή έμμεσα ζητούν (αναγνώριση,  κάλυψη ναρκισσισμού, τόνωση του εγώ, ευκαιρία για επαγγελματική καριέρα κτλ) και λίγα προσφέρουν(κυρίως την απόλαυση του κειμένου, που έλεγε και ο μακαρίτης ο Μπάρτ). Εξαιρώ βέβαια από τη συγκεκριμένη προσφορά και  ζήτηση τα εξωνημένα κείμενα που εξυπηρετούν απλώς αλλότρια συμφέροντα. Πάντα όμως  στις μικρές αγγελίες μου άρεσε η στήλη: χαρίζονται. Το περίσσευμα κάποιων ανθρώπων  προσφέρεται συνήθως χωρίς αντάλλαγμα, δεν καταλήγει στα σκουπίδια και κάποιες αγγελίες της στήλης, συχνά ερήμην τους, έχουν σπουδαίο χιούμορ. Ελπίζω και εγώ στον ένα χρόνο της προσπάθειας του blog, που συμπληρώνεται σήμερα, να χάρισα κάποια κείμενα που βρήκαν τον στόχο τους (η ευχαρίστηση του γράφοντος  να ευχαριστεί και κάποιον άλλο) και ότι τα άστοχα μου τουλάχιστον δεν είχαν απαίδευτη  αναίδεια και τυχάρπαστη έπαρση.   

2 σχόλια:

  1. Ενός χρόνου!
    Μόλις άρχισε να περπατάει δηλαδή!
    Να τα χιλιάσει το μπλογκ σου και να είσαι σίγουρος οτι τα κείμενα σου βρίσκουν το στόχο τους και εμένα προσωπικά και χαρά μου έχουν δώσει και έχω μάθει και πολλά πράγματα στα καλλιτεχνικά κυρίως που δεν τα ήξερα.
    Επίσης και τα πολιτικά σου κείμενα είναι μια διαφορετική και φρέσκια μάτια στην τρέχουσα σκηνή.
    Να είσαι καλά, και καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Teteel@ Ευχαριστώ για τα ενθαρρυντικά σου λόγια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...