KAINOTOPIO

KAINOTOPIO

Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2009

Blow up



Στην προ-ψηφιακή εποχή του 1966, η τεχνική του Αblow-upΑ επιτρέπει στον φωτογράφο να εξετάζει ακόμα και τις μικρότερες λεπτομέρειες μίας εικόνας. Απομονώνοντας τα κομμάτια που τον ενδιαφέρουν και μεγεθύνοντας τα, αναζητά κρυμμένα σφάλματα και αφανείς ατέλειες. Σταδιακά, όμως, η ποιότητα χαμηλώνει κι έτσι κάθε βήμα προς την λεπτομέρεια σημαίνει και την απομάκρυνση όχι μόνο από την συνολική πραγματικότητα άλλα και από την διαυγή όψη των στοιχείων της. Στο τέλος η φωτογραφία μετατρέπεται σε ένα αφηρημένο σύνολο στιγμάτων και κόκκων. Ο Antonioni επιλέγει για τίτλο αυτόν τον φωτογραφικό όρο της μεγέθυνσης, για τον ίδιο ακριβώς λόγο που ο ήρωάς του είναι επαγγελματίας φωτογράφος: το ΑBlow-upΑ γίνεται το πικρό του σχόλιο πάνω στην απάτη της εικόνας. Την μεταφυσική δύναμη της τέλειας εικόνας και την διαβρωτική βύθιση στον κόσμο του φαίνεσθαι. Την ευκολία μεταπήδησης στο ασυνάρτητο, από ανθρώπους ανίκανους να διαχειριστούν το προφανές.


ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΦΡΑΝΤΖΗΣ HTTP://WWW.CINEMANEWS.GR

Στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Ιπποκράτειου Νοσοκομείου νοσηλεύεται για προληπτικούς λόγους ο πρύτανης του Πανεπιστημίου Αθηνών Χρήστος Κίττας μετά από χτύπημα που δέχθηκε στο κεφάλι από νεαρούς, οι οποίοι εισέβαλαν στα γραφεία της Πρυτανείας στα Προπύλαια.


NAFTEMPORIKI.GR Κυριακή, 6 Δεκεμβρίου 2009 22:03

Ας πάρουμε τα γνωστά περιστατικά, τα οποία παρακολουθήσαμε σε απευθείας τηλεοπτική μετάδοση: Μια ομάδα ροπαλοφόρων επιχειρεί να σπάσει τις πόρτες της Πρυτανείας και να μπει στο κτίριο. Αμέσως μετά πλακώνουν με τα ρόπαλα τον Πρύτανη, ο οποίος σώθηκε από θαύμα.

ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΑ Ανεφάρμοστος νόμος ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗΣ Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2009


...Ελάχιστη ή και καμία, σημασία έχει το τι συνέβη σε μένα προσωπικά. Έτσι κι αλλιώς εγώ έκανα τις επιλογές μου, σωστές ή λάθος, και πληρώνω γι΄αυτές. Από τη στιγμή που 18 ή και 20 χρονών παιδιά, τα οποία θα μπορούσαν να είναι μαθητές μου ή εγγόνια μου, βιαιοπραγούν και καταστρέφουν το ναό της ελεύθερης σκέψης, το ναό της Παιδείας, εγώ έχω στερέψει, έχω πεθάνει ψυχικά. Δεν έχει σημασία ο όποιος σωματικός μου τραυματισμός...

Δήλωση του πρύτανη του Πανεπιστημίου Αθηνών Χρ. Κίττα  Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2009
© 2009 ΑΘΗΝΑΪΚΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ - ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ



http://www.demotix.com/sites/default/files/imagecache/large_652x488_scaled/photos/196092.jpg

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...